
Formació per obtenir el CERTIFICAT DIGITAL D’ENTITAT
L’Ajuntament de Begues posa a disposició de les entitats una formació específica per obtener el CERTIFICAT DIGITAL D’ENTITATS.
Aquesta formació servirà per seguir-nos adaptant al que dicta la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, segons la qual les entitats sense ànim de lucre estan obligades a relacionar-se amb l’administració local, de forma electrónica.
Requisits:
– Entitats inscrites al Registre Municipal d’Entitats.
– En la mesura del possible, caldrà que porteu el vostre ordinador personal, ja que serà on podreu descarregar-vos el certificat. En cas que no sigui possible, aquest pas l’haureu de fer des de casa.
– Un cop feta la formació, la/les persona/ones que sol·licitin el certificat digital, hauran d’acreditar el nomenament i la vigència del seu càrrec de forma presencial, a qualsevol oficina del registre de l’Agència Tributària, a part d’altre tràmits que us informarem.
Les entitats que estigueu interessades en rebre aquesta formació, envieu un correu electrònic a begues.entitats@begues.cat abans del 5 de noviembre. Quan disposem de totes les sol·licituds us farem arribar la data concreta de la formació grupal.
Un cop realitzada la formació, l’Ajuntament assessorarà a les entitats, a través del Servei de Suport a les Entitats, de qualsevol necessitat amb aquest tràmit